Instant Gaming EU

One Piece Odyssey recensies zijn zeer positief

Nu One Piece Odyssey volgende maand uitkomt, verschijnen de eerste gameplay-recensies van het spel op het internet en die zijn lovend over het nieuwe avontuur van de Straw Hat Pirates vanwege het geweldige verhaal en de gameplay. One Piece Odyssey brengt Luffy D. Monkey en zijn bemanning naar het eiland Waford. Door een storm lijdt de Thousand Sunny schipbreuk op de kust van het mysterieuze eiland en de piraten worden gedwongen het eiland te verkennen op zoek naar een manier om het schip te repareren en hun zoektocht naar de One Piece voort te zetten. Het eiland zit vol vreemde wezens en monsters en avontuurlijke mogelijkheden in overvloed, maar de zaken worden nog ingewikkelder voor de strooien hoeden, want ze verliezen hun krachten al snel na de landing op de kust van Waford.

One Piece Odyssey volgt het patroon van een klassiek Japans rollenspel en mengt verkenning met spannende turn-based gevechten en knutselmechanismen. Wie bekend is met de beroemde mangaserie die als inspiratie dient voor het spel, zal blij zijn te weten dat het spel een volledig nieuwe verhaallijn heeft, hoewel het een aantal iconische verhaallijnen uit de serie, zoals die van Water 7, met een kleine twist opnieuw behandelt.

Over het geheel genomen voelt One Piece Odyssey aan als een verfrissende nieuwe toevoeging aan de franchise die solide RPG-mechanismen als basis neemt om een spannende ervaring te leveren waarvan iedereen kan genieten, ongeacht of ze fan zijn of niet.

Daardoor is One Piece Odyssey een zeer aanbevelenswaardig avontuur voor wie op zoek is naar een goed rollenspel om het jaar mee te beginnen. Zoals gewoonlijk kun je onze prijsvergelijker gebruiken om de beste deals in videogames over alle platforms te bekijken en One Piece Odyssey goedkoop te kopen op PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S en PC.

Ontvang de beste deals en kortingscodes voor gamers

Abonneer je op onze DLCompare-nieuwsbrief