Instant Gaming EU

Sonic Superstars krijgt nu al positieve recensies

Sonic the Hedgehog is een iconisch personage dat door SEGA is gemaakt om te concurreren tegen Nintendo's Super Mario Bros. in het platformer-genre. In de originele Sonic-spellen werd de gameplay iets anders benaderd door de nadruk te leggen op snelheid en wendbaarheid om een uitdagende en lonende ervaring te bieden, en dat is gelukt. Daardoor is Sonic een van de meest herkenbare personages in de wereld van videogames geworden en zijn de games in de loop der jaren opgestapeld. Sonic Superstars is een nieuwe versie van de klassieke formule die de serie tot een succes maakte en is binnenkort verkrijgbaar. Het nieuwe spel laat je de Northstar Islands verkennen in een nieuw avontuur met de blauwe egel en een aantal van zijn vrienden in de hoofdrol, en het zal een eerbetoon zijn aan de klassiekers door een ervaring te bieden die veel lijkt op de ervaring waarvan spelers over de hele wereld genoten toen het eerste Sonic-spel werd uitgebracht.

Sonic Superstars is een moderne kijk op de klassieke gameplaystijl van de Sonic-games, maar het verhoogt de inzet met geremasterde graphics in 3D, coöperatieve gameplay voor maximaal vier spelers en tal van andere spannende functies. De release van Sonic Superstars staat gepland voor 17 oktober op PlayStation, Xbox, pc en Nintendo Switch.

De Sonic-game waar je op zat te wachten

Met de release van Sonic Superstars om de hoek, verschijnen de eerste recensies online. De eerste is afkomstig van de gerenommeerde Japanse publicatie Famitsu, die de game een score van 8 uit 10 geeft in vier verschillende categorieën. Met een totaalscore van 32/40 heeft Sonic Superstars zijn eerste test glansrijk doorstaan en wordt het beschouwd als "een legitieme evolutie van de 2D Sonic-serie die tegelijkertijd nostalgisch en nieuw aanvoelt". Het spel is precies waar de fans van de serie al jaren om vragen.

Als Sonic Frontiers de deur opende naar een spannend avontuur in een open wereld, dan is Sonic Superstars een terugkeer naar de wortels van de serie die perfect is voor de fans van Sonic the Hedgehog. Als je een van hen bent, wil je de epische terugkeer van de serie zeker niet missen. Gebruik onze prijsvergelijker en je krijgt een goedkope Sonic Superstars-code voor het platform van je keuze, zodat je het spel volgende week al kunt spelen.

Ontvang de beste deals en kortingscodes voor gamers

Abonneer je op onze DLCompare-nieuwsbrief