Topwinkels
Every Day We Fight is een tactische roguelite die je midden in een buitenaardse invasie werpt. Je speelt je af in een stad bevroren in de tijd en leidt een kleine groep verzetsstrijders die vechten tegen mysterieuze indringers die bekend staan als de Rifters. Bij elke nederlaag wordt de tijd teruggespoeld, maar je kennis, vaardigheden en wapens blijven bewaard, waardoor je de kans krijgt om te leren, je aan te passen en dieper in vijandig gebied door te dringen.
De game combineert real-time verkenning met beurtgebaseerde tactische gevechten en introduceert zo een dynamische laag strategie. Als het schieten begint, schakel je over naar een precieze, beurtgebaseerde modus waarin je schoten rechtstreeks in eerste persoon richt. Je positie, dekking en mikpunt zijn van groot belang. En terwijl het jouw beurt is om te plannen en toe te slaan, zijn vijanden niet alleen passief. Ze reageren en onderscheppen zelfs tijdens hun beurt, waardoor elke schermutseling intens en onvoorspelbaar blijft.
Je team bestaat niet alleen uit gezichtsloze soldaten. Elke loop begint met een ander trio, die elk hun eigen vaardigheden en smaak naar het verzet brengen. Bij elke loop verzamel je uitrusting, verbeter je vaardigheden en speel je nieuwe delen van de door oorlog verscheurde stad vrij. Maar de middelen zijn beperkt en de risico's zijn groot: verlies een vechter en de tijd wordt opnieuw ingesteld. De echte uitdaging is hoe ver je kunt gaan voordat de lus terugspringt.
Terwijl je meer ontdekt over de indringers en de lusvormige realiteit waarin je vastzit, ontvouwt het verhaal zich over een veranderend slagveld. Daken, steegjes en afbrokkelende interieurs bieden meerdere paden en tactische voordelen en nodigen je uit om elke keer met nieuwe strategieën te experimenteren.
Every Day We Fight Het spel bevat meerdere missies, diepgaande personageontwikkeling en een vertakkend verhaal. Het biedt een snelle en herspeelbare ervaring waarin elke beslissing telt.